انتخاب لباس بچه

gandoomkids جمعه 8 مرداد 1400 - 11:41
انتخاب لباس بچه
مهمترین عوامل انتخاب لباس کودک شما اول جنس متریال است که کتان نخ,خامه دوزی,نخ پنبه بهترین گزینه هستند.بعد رنگ لباس کودک که شاد و با روحیه کودکان سازگار باشد

اولین و مهمترین چیزی که هنگام خرید لباس برای کودک باید رعایت کنید توجه به متریال لباس است، لباس بچه باید جنس پنبه ای، نخی یا کتان داشته باشد. حواس تان باشد که لباس های پشمی برای کودکان ایجاد حساسیت میکنند.

رنگ‌های مناسب برای انتخاب لباس کودک

- رنگ لباس کودک جزو فاکتور های مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. رنگ های شاد و روشن بر روحیه کودکان تاثیر میگذارند، سعی کنید برای لباس کودک اصلا سراغ رنگ های تیره نروید زیرا کودکان معمولا لباس را به دلیل رنگ شاد و طرح فانتزی آن دوست دارد.

باوجود قرارداد متعارف اجتماعی، هیچ رنگ اختصاصی برای پسران و دختران وجود ندارد. والدین آزاد هستند که کودکان خود را به هر رنگی که انتخاب کنند لباس بپوشانند. زیرا رنگ‌هایی که کودک می‌پوشد آن چیزی نیست که جنسیت او را مشخص کند.

پسر شما می‌تواند رنگ صورتی را دوست داشته باشد و دخترتان رنگ آبی را دوست دارد. یا می‌توانند بنفش، سبز یا زرد را دوست داشته باشند؛ و اشکالی ندارد لباس روش خوبی برای آموزش کودکان فراتر از هنجارهای باستانی است که جامعه اغلب سعی در تحمیل آن دارد.

نکته اساسی در انتخاب رنگ لباس، خلاق بودن و تحمیل نکردن محدودیت است. روش‌های زیادی برای ترکیب رنگ‌های مختلف وجود دارد. نتیجه به این بستگی دارد که شما چقدر می‌دانید هنگام انتخاب لباس کودک خود چگونه بارنگ‌ها بازی کنید.

هوشمندانه خرید کنید.جدول سایز بندی را حتما مد نظر داشته باشید وطبق جدول اندازه گیری کنید بعضی از بچه ها هرگز به سایز یک نوزاد تازه متولد شده نیستند. بعضی دیگر، بعد از یک ماه به سایز یک نوزاد سه ماهه می رسند. بنابراین، بهترین کار خرید لباس هایی است که برای کودکان ۶ ماه تا ۱ ساله مناسب است. اگر پوشاک بچه  شما کمی بزرگ باشد هیچ اشکالی ندارد؛ کودک شما در این لباس ها بزرگ خواهد شد. به طور کلی، خرید لباس های فصلی ایده خوبی نیست. در نهایت باید بگوییم که پیش بینی سایز کودک تقریباً غیرممکن است. پس بهتر است خودتان را برای این موضوع نگران نکنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد